Retouren en klachten

Omdat een cadeau heel persoonlijk is, kan het geven ervan soms voor nogal wat twijfels zorgen. Vindt hij dit echt leuk? Wat als ze het niet leuk vindt om te zitten? Wat als ze een andere charme wil? Maak je geen zorgen! U heeft het recht de overeenkomst te ontbinden en ons hiervan op de hoogte te stellen binnen 30 dagen nadat u de bestelling heeft ontvangen. Vanaf dat moment dien je het product binnen 14 dagen te retourneren.
 

Krijg ik een volledige terugbetaling inclusief verzendkosten?

Om een volledige terugbetaling te ontvangen, is het belangrijk om je product in de originele staat te retourneren. Dit betekent dat je het product mag bekijken maar niet mag gebruiken (het is bijvoorbeeld niet mogelijk om met een pan te koken en hem vervolgens terug te sturen en volledige terugbetaling te krijgen).

De retourzending is gratis als je gebruikt maakt van onze retourprocedure en dien je akkoord te gaan met de voorwaarden van Artisan Beauty.
Als je ervoor kiest het product via een andere koerier te retourneren, dan zijn die kosten voor jouw eigen rekening.


 

Hoe retourneer ik een product?

Je kunt je product binnen 30 dagen nadat je het product hebt ontvangen gratis retourneren.

Afhankelijk van het product en de reden waarom je het product wilt retourneren, organiseren wij een afhaalmoment of sturen we je een retourneringslabel. In het laatste geval dien je het product bij een pakketpunt af te geven.

Er zijn twee manieren om een product te retourneren:

  1. Wij zorgen voor de retourzending. Deze service is gratis, zolang je de reden van het retourneren met ons deelt en je binnen 30 dagen retourneert.

  2. Je kunt je herroepingsrecht gebruiken. Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren, maar je moet dan wel zelf betalen voor de retourzending.

 Stuur ons een e-mail om het retourproces te starten. info@artisanbeauty.nl

 

Hoe kan ik mijn product voorbereiden en retourneren met herroepingsrecht?

Retourneer je product uiterlijk 14 dagen nadat je ons hebt geïnformeerd over het gebruik van je herroepingsrecht.

Je betaalt de kosten van het retourneren van het artikel zelf. Stuur ons het volgnummer(s) en de naam van de vervoerder.

Stuur ons een e-mail info@artisanbeauty.nl om het retourproces te starten. We helpen je met het proces.

Herroepingsformulier

 

HERROEPINGSRECHT
Als een artikel niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen nadat je het bestelde artikel hebt ontvangen. Bij bestelling van meerdere artikelen verstrijkt de herroepingstermijn 30 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons op de hoogte stellen van uw herroeping van de overeenkomst. Het makkelijkste is om dit te doen via een e-mail naar info@artisanbeauty.nl en een adreslabel aan te vragen voor de retourzending. Wij zorgen er dan voor dat je een e-mail ontvangt met een retourlabel dat je kunt printen en op je pakket kunt plakken. 


GEVOLGEN VAN DE INTREKKING
Artikelen dienen uiterlijk 14 dagen na de dag waarop u ons heeft geïnformeerd over uw besluit de overeenkomst te herroepen, te zijn geretourneerd. Je bent op tijd als je de artikelen retourneert voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening en retourzendingen zijn voor eigen risico. Dit betekent dat Artisan Beauty niet aansprakelijk is voor beschadiging of vermissing van geretourneerde artikelen.

We betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Je zult het bedrag uiterlijk 14 dagen na de annulering op je rekening kunnen verwachten. Het is echter mogelijk dat we wachten met het terugbetalen tot we de producten, of bewijs dat je de producten hebt verstuurd, hebben ontvangen.

Direct na ontvangst zullen wij het artikel controleren en ervoor zorgen dat alle reeds betaalde bedragen voor uw bestelling zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen nadat u ons op de hoogte heeft gesteld van de herroeping van de aankoop, op uw rekening zijn bijgeschreven, in overeenstemming met de door u gekozen betaalwijze.

Als u verzendkosten heeft betaald voor de uitgaande zending, krijgt u deze ook terug. Voor vergoeding worden geen kosten in rekening gebracht. We kunnen een terugbetaling inhouden totdat we je artikelen hebben ontvangen of als je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt geretourneerd, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.

 

KLACHTEN
Er kan altijd iets mis gaan. Heb je een klacht over een bestelling of een geleverd product? Laat het ons weten. Dit kan per mail: info@artisanbeauty.nl. Wij nemen uw klacht in behandeling en zorgen er samen met onze leveranciers voor dat uw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. U heeft binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie.

 

© 2020 - 2024 Artisan Beauty | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel