Bezorgmethoden

Welke service zal mijn bestelling bezorgen?

We werken samen met meerdere bezorgservices voor onze verzendingen. Welke service jouw bestelling zal bezorgen, is afhankelijk van een aantal dingen:

•Het soort product
•Het volume van je product
•De bestemming van de verzending

Jouw pakket kan worden bezorgd door: DPD, Packs, Post NL.

Jouw pallet kan worden bezorgd door: Rabelink, Thijs Logistiek.

 

Kan mijn pakket bij een servicepunt worden bezorgd?

 

Je pakket kan bij het afhaalpunt van jouw keuze bezorgd worden. Bij het plaatsen van je bestelling kun je je voorkeur voor de bezorgoptie selecteren:

1. Thuisbezorging
2. Bezorging bij pakketshop

Als je voor thuisbezorging kiest en je niet aanwezig bent of het pakket niet kunt aannemen, dan kan de bezorger ervoor kiezen om het bij een pakketshop van hun keuze af te leveren.

Moet ik bezorgkosten betalen?

De producten die je bij Artisan Beauty hebt besteld worden gratis bij je thuis bezorgd. We bieden je graag deze gratis service!

Ons warenhuis en onze koeriers werken samen om je bestelling altijd op tijd te bezorgen.

Bezorgproblemen

Wat kan ik doen als mijn product beschadigd is bezorgd?

Als je product beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice info@artisanbeauty.nl zodat we je een oplossing kunnen bieden. Stuur ons gedetailleerde foto's van de schade als bijlage, zodat we sneller een oplossing voor je kunnen vinden.

Er missen onderdelen van mijn product?

Soms gaat er wat mis tijdens het verpakken van onze producten.
Is je bestelling niet compleet?
Vraag onze klantenservice dan om hulp, we helpen je graag verder.

Waarom is mijn Track&Trace inactief?

De leveringstijd is afhankelijk van het soort product en, in sommige gevallen, van de bezorglocatie. Het kan een aantal dagen duren voordat de trackingpagina actief is.

Als je artikel in meerdere pakketten wordt verzonden, ontvang je voor elk pakket een aparte trackinglink.

Waarom ontvang ik mijn hele bestelling niet in één keer?

Je bestelling kan in meerdere delen worden bezorgd wanneer:

• Je pakketjes ons warenhuis op verschillende momenten verlaten.
• Je pakketjes door meerdere bezorgservices geleverd worden.
• De bezorgservice je pakketjes op verschillende momenten verwerkt.

Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen

Onze producten worden vaak in meerdere delen verzonden. Een artikel kan dus in delen en op verschillende momenten worden bezorgd.

Als je meerdere producten hebt besteld, kunnen deze op verschillende dagen worden bezorgd. 

Verder kun je altijd de meest recentie tracking-informatie bekijken via de tracking-link in de bevestigingse-mail.

Bezorgdetails

Waar kan ik mijn verzendstatus bekijken?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met een link naar uw volgportaal. Het volgportaal geeft de huidige status van uw zending weer.

Wat als ik niet thuis ben op het bezorgmoment?

Vervoerders gaan hier op verschillende manieren mee om.

De vervoerder kiest een van de volgende opties:
• Je pakket wordt bij je buren bezorgd
• Je pakket wordt op een veilige locatie achtergelaten
• Je pakket wordt bij een servicepunt afgeleverd
• Je pakket gaat terug naar het depot, in afwachting van instructies

In de meeste gevallen laat de vervoerder je weten waar je pakket zich bevindt. Dit gebeurt per brief, SMS of e-mail.

Hoe werkt een pallet-verzending?

Als je bestelling grote item bevat en op een pallet verzonden moet worden, wordt je hiervan op de hoogte gesteld in de verzendingsbevestiging.

De vervoerder neemt binnen 2-9 werkdagen contact met je op om een bezorgdatum af te spreken.

 

LEVERING IN NEDERLAND MET EEN WAARDE BOVEN / ONDER € 30


Als de waarde van de bestelling meer dan € 30 is, is de verzending gratis.

Voor bestellingen onder de € 30 rekenen wij € 2,95 verzendkosten voor verzending met track & trace.

© 2020 - 2024 Artisan Beauty | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel